PODPORNE ORGANIZACIJE


CENTER ZA INFORMIRANJE, SODELOVANJE IN RAZVOJ NVO


MREŽA NVO V KULTURI


SLOVENSKA MREŽA PROSTOVOLJSKIH ORGANIZACIJ



MREŽA ZA PROSTOR


MREŽA NEVLADNIH ORGANIZACIJ ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ









Najdete nas tudi na:

VPIŠITE SVOJO ORGANIZACIJO V MREŽO NEVLADNIH ORGANIZACIJ POMURJA - POVEZUJEMO ŽE PREKO 450 ČLANIC!

 

S pobudo Moja družba krepimo sodelovanje med nevladnimi organizacijami, občinami, mediji ter gospodarstvom.

Aktivnosti Regionalnega stičišča NVO Pomurja financira:



SODELOVANJE NEVLADNIH ORGANIZACIJ Z GOSPODARSTVOM IN JAVNO UPRAVO
 

KORPORATIVNO PROSTOVOLJSTVO


Regionalno stičišče nevladnih organizacij Pomurja preko različnih akcij skrbi za tesnejše povezovanje nevladnih organizacij z drugimi sektorji (gospodarstvo, javna uprava), saj je dobro medsebojno sodelovanje ključnega pomena tako za razvoj NVO kot tudi družbe nasploh. Ena izmed aktivnosti so t.i. korporativne akcije, ki predstavljajo obliko družbeno odgovornosti podjetij oz. organizacij.

Podjetja oz. delodajalci svoje zaposlene vedno bolj spodbujajo, da izvajajo prostovoljsko neplačano delo za dobrobit širše skupnosti. Udeležujejo se enkratnih prostovoljskih akcij, kot so npr. urejanje parka, razdeljevanje oblek in hrane brezdomcem, pleskanje prostorov humanitarnega društva, pobiranje jabolk, druženje s starejšimi, pomoč invalidom ...

Naše regionalno stičišče se je pridružilo skupni akciji regijskih stičiščih in Slovenske filantropije ozaveščanja ter povezovanja nevladnega in gospodarskega sektorja.


Kaj je korporativno prostovoljstvo?


Korporativno prostovoljstvo podjetjem predstavlja možnost družbeno odgovornega delovanja, ki v marsičem bistveno presega donacije in sponzorstva. Angažirana podjetja lahko del plačanega delovnega časa svojih zaposlenih namenijo za opravljanje družbeno koristnega dela in se lahko tudi na tak način vključujejo v spreminjanje družbenega okolja na bolje. Korist takih akcij je vsestranska – izkušnje plemenitijo posameznike, podjetja, javne ustanove in nevladne organizacije, hkrati pa krepijo zavest o povezanosti podjetij s širšim družbenim in naravnim okoljem. Podjetje s prostovoljskimi akcijami dokazuje, da njegova vpletenost v okolje ni le poslovna oziroma ekonomska, temveč da se zaveda tudi socialne in ekološke vpetosti, cilj pa ni le blaginja podjetja, ampak blaginja in kakovostno življenje širše skupnosti. In ne nazadnje gre tudi za promocijo. Prostovoljska akcija oglašuje glasneje in vidneje kot konvencionalno oglaševanje s s kozolcev kričečimi plakati in nič kaj milo zvenečimi parolami.

Korporativno prostovoljstvo predstavlja polje plodnega sodelovanja podjetij z nevladnimi organizacijami, ki so že pregovorno finančno podhranjene, hkrati pa jim dodatna delavna roka, ki s seboj prinese še potrebna orodja in materiale, vedno prav pride. Če pogledamo pobliže, je korporativno prostovoljstvo lahko tudi svojevrstna oblika medkulturne komunikacije med podjetji in nevladnimi organizacijami. Gre za izkušnjo učenja, za posebno izkušnjo sodelovanja med zaposlenimi, za način komunikacije z lokalno skupnostjo in širšo javnostjo.

V Sloveniji nekatera podjetja že nudijo svojim zaposlenim tudi do 3 dodatne dni plačanega dopusta. Te dneve zaposleni izkoristijo tako, da namesto običajnega delavnika opravijo prostovoljsko delo. Eno izmed slovenskih podjetij je namenilo dan dela živalskemu vrtu, drugo je v decembru okrasilo dom ostarelih, tretje je lepšalo okolico varstveno-delovnega centra, kar nekaj med njimi jih je že priskočilo na pomoč ob naravnih nesrečah. Večinoma gre za krajše akcije, ki pa imajo vidne rezultate: pleskanje prostorov, urejanje parka ali igrišča, pomoč pri delu z računalnikom, druženje z uporabniki raznih socialnovarstvenih ustanov, priprava obroka brezdomcem, pobiranje pridelkov itd. Zgleden primer sodelovanja nevladnikov s podjetji in javnimi ustanovami so tudi vseslovenske prostovoljske akcije, v zadnjih letih izstopajoče Očistimo Slovenijo, Simbioz@ in Dan za spremembe. Skratka – možnostim ni meja. Prostovoljska akcija podjetjem seveda prinaša tudi stroške (na primer za orodja in materiale, ki jih določena akcija zahteva), a komercialna oblika izkušnje teambuildinga bi stala mnogo več.


Primeri dobrih praks.


Namen korporativnih akcij


Namen akcije je tako spodbuditi podjetja, da na ta način bolje spoznajo nevladne organizacije, tako navežejo stike in dolgoročno sodelovanje tudi po zaključku akcije v nevladni organizaciji. Regionalno stičišče vam bomo v sodelovanju z drugimi stičišči in Slovensko filantropijo poskušali pomagati poiskati pdojetje, ki bo s korporativno kacijo izvedlo potrebna dela v vaši organizaciji.

V ta namen animiramo podjetja in nevladne organizacije za sodelovanje v korporativnih prostovoljskih akcijah ter v dogovoru s podjetji in nevladnimi organizacijami organiziramo enkratne prostovoljske akcije in prenos znanja.

PROMOCIJSKA ZLOŽENKA - za podjetja.
PROMOCIJSKA ZLOŽENKA - za nevladne organizacije.


Bi želeli sodelovati?


V ponudbi akcije na kratko predstavite poslanstvo in delo svoje organizacije, opredelite problem, ki bi ga tako reševali, navedete pa tudi konkretna dela, ki bi jih izvedli prostovoljci. Predvideni rezultati akcije naj bodo vidni, da bo početje prostovoljcev, zaposlenih nekega podjetja, ki pridejo v vašo organizacijo, smiselno. Razmislite, koliko prostovoljcev potrebujte ter katera orodja in material akcija zahteva. Zelo pomembno je, da v svoji organizaciji določite kontaktno osebo, ki bo odgovorna za organizacijo in koordinacijo akcije. Razmislite tudi o možnosti malice za udeležence prostovoljske akcije.

Pri pripravi ponudbe smo vam v pomoč na voljo tudi na stičišču.

Pripravite torej:

  • seznam del, ki so potrebna v organizaciji in jih lahko opravimo z enodnevno korporativno prostovoljsko akcijo(npr. pleskanje, barvanje ograje, zidu, igral, sajenje, pobiranje poljščin ipd.) ali spisek občasnih del / storitev, ki bi jih lahko opravili zaposleni posameznega pdojetja (delitev hrane, pomoč pri vzpostavitvi spletne strani, druženje z uporabniki ipd);
  • seznam možnih terminov;
  • spisek potrebnega materiala in orodja za izvedbo;
  • število prostovoljcev, ki jih potrebujete oz. jih lahko sprejmete;
  • določite kontaktno osebo, ki bo skrbela za koordinacijo in organizacijo.

OBRAZEC ZA PRIJAVO.

Informacije in prijave:

Matejka Horvat
02 538 13 54
matejka@lrf-pomurje.si

 

 Aprila 2013 smo v Pomurju uspešno izvedli prvo korporativno akcijo v sodelovanju s Pomursko turistično zvezo in podjetjem 3lan. Bili smo zelooo pridni :) Pogledat nas je prišel tudi župan MO Murska Sobota g. Anton Štihec.



pretekle akcije

 

"DOBER TIM SE GRADI V NVO"


Kako in zakaj odpiramo vrata gospodarstvenikom

Sodelovanje med podjetji in nevladnimi organizacijami še vedno temelji predvsem na donacijah in sponzorstvih, le redko takšno sodelovanje preraste v partnerstvo pri izvajanju aktivnosti ali v ponujanje storitev NVO podjetjem. Z akcijo bomo gospodarstvo povezali z NVO. Ponudili jim bomo možnost teambuidinga* v NVO, preko katerega bomo aktivnosti podjetij za spodbujanje motivacije zaposlenih povezali s spoznavanjem NVO sektorja in pomočjo neki konkretni NVO. Z aktivnostjo bomo nadgradili dobro prakso Unicredit banke, ki je svoj teambuilding izvedla v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana - Moste Polje. Skoraj 200 bančnikov je barvalo ograjo in kontejnerje ter urejalo okolico doma v Krajnski Gori, člani uprave pa so se pomerili v sestavljanju in izdelavi lesenih igralnih hišk za otroke.

*Teambuilding sestavljajo različni programi, namenjeni vzdrževanju vezi med člani timov (boljša komunikacija, zaupanje med člani, višja motivacija itd.).


Potek akcije


Skupaj s strokovnjakom za teambuilding bodo regionalna stičišča in NVO razvila teambuilding program, ki ga bodo NVO lahko trajno uporabljale. Regionalna stičišča bodo za podjetja oblikovala ponudbo s predstavitvijo vseh NVO, v katerih se bo lahko teambuilding izvajal, in pripadajočih teambuilding programov. S pristopanjem do podjetij bodo regionalna stičišča delovala kot most med gospodarstvom in NVO.

Kaj boste s tem pridobili?


* večjo prepoznavnost,
* oseben kontakt s podjetjem (možnost bodočih sodelovanj),
* oblikovan teambuilding program, ki vam ponuja nove priložnosti za stike in donacije.

Promocijski material za organizacije.


Promocijski material za podjetja.

Ponudba teambuildingov za podjetja


Murski rečni "wellness"






Akcija v okviru pobude Moja družba spodbuja partnerstvo med nevladnimi organizacijami in gospodarstvom preko timbilding programov.
V sklopu regionalnega stičišča nevladnih organizacij Pomurja smo organizirali timbilding in spust po reki Muri v sodelovanju z Društvom čolnarjev Dokležvoje za dve podjetji: Dravske elektrarne Maribor d.o.o. in Klaro spletna agencija d.o.o.

Odzivi in utrinki:






To je bil najzabavnejši team building, ki sem se ga kadarkoli udeležil!
Inovativne igre in res dobro borbeno vzdušje, poleg pa odlični oblizki
:-) Čestitke!"
Andrej Šolinc, Klaro d.o.o.

"Čudovita izkušnja, ki bi jo priporočil vsaki organizaciji. Sproščeno, neformalno druženje in spoznavanje sodelavcev ob zanimivih skupinskih aktivnostih, začinjeno z edinstvenimi naravnimi lepotami Mure."
Matjaž Jazbec, Klaro d.o.o.

"Izkušnja na Muri je bila izvrstna priložnost, ki nam je pokazala in dokazala, da sodelovanje v sproščenem in pozitivnem ambientu vodi v uspešno izpolnitev ciljev, ter hkrati navda z nadaljno motivacijo. Kadar so taki pogoji izpolnjeni, smo vsi zmagovalci."
Haris Hodžić, Klaro d.o.o.

"Vse pohvale organizatorjem teambuildinga. Ujeli ste pravo razmerje med prekmursko ležernostjo in tekmovalnim duhom. Skupaj delamo že več let, pa sem vseeno odkrila povsem nove sposobnosti sodelavcev, kar bo v prihodnosti zagotovo v pomoč."
Ena Kobentar, Klaro d.o.o.

"Teambuilding izlet mi je bil všeč predvsem zaradi sproščujoče plovbe po Muri in obilo zanimivosti iz zgodovine okoliških krajev. Seveda pa smo se tudi učili sodelovanja in se na splošno lepo imeli."
Andrej Keršmanc, Klaro d.o.o.

"Mura ponuja odličen ambient za grajenje skupinskega duha. Vodiči in vodičke so nas izobraževali o naravi, igre pa so nudile ravno pravi izziv, da smo še vedno zelo zabavali. Definitivno se bom še vrnil...
Četudi v zasebni režiji."
Matija Jekovec, Klaro d.o.o.
 
Obvestilo – spletni piškotki!
Na naši spletni strani, uporabljamo piškotke (angl.:cookies), ki so namenjeni / zagotavljajo, da naša stran deluje optimalno, omogočajo lažjo uporabo naše spletne strani in evidentiranje obiskovalcev. V kolikor boste kliknili »Strinjam se«, boste sprejeli / namestili vse piškotke.
Ne strinjam se